Sep 24, 2007

GALETA UNLU TATLI


Ben blogspota geldim cok memnunum,daha rahat tarif ekliyorum.

Blogcudaki arkadaslarimin bir cogu ziyaretime henuz gelmedi aslinda ben uzaga tasinmadim

bir tik uzaga gectim hepsini bekliyorum.

Yarin name geliyor 1,5 ay oldu amerikaya ablasina gitmisti pasta ona hazirlandi.

Malzemeler;

4Yumurta

1 su bardagi seker

yarim su bardagi sivi yag

1 su bardagi hindistan cevizi

1 su bardagi galeta unu

1 paket kabartma tozu

Keki islatmak icin;

2 cay bardagi sut

2 kasik seker karisir

Kremasi;

3 bardak sut

1 cay bardagi nisasta

1 cay bardagi seker

Hazirlanisi;

Yumurta seker bir kasede cirpilir.

Sira ile kek malzemeleri ilave edilir,kelepceli bir kalipta pisirilir.

Uzerine sut seker karisimi dokulur.

Krema pisirilir ,sogutulur kekin uzeri kaplanir.

Benmari ertilen bitter ile suslenir.

11 comments:

banu kırmızıgül said...

canım merhaba tekrar hayırlı olsun . blogspottan bende memnunum.
ve tarifin nefis bende denemistim çok lezzetli oluyor.
sevgiler canım..

dogada.blogspot.ru said...

canım gözün aydın name geliyormuş
ALLAH hayırlısı ile gelmek nasip etsin annelik şimdiden hazırlıklar yapılmış çok değişik ve nefis bir tatlı olmuş ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı sahurlar

dogada.blogspot.ru said...

canım bende yorumunu okudum çok duygulandım gözlerim doldu sağ olsunlar uzak olsunlar tabi söylemesi kolay geliyor ama ne yapacaksın hayat şartları yelize çok zor gelecek alıştılar 2 kardeş ALLAH yelizini de kısa zamanda kavuştursun ana kucağına canım sevgilerimle çok öpüyorum

Anonymous said...

Harika bir görüntü olmuş ellerine sağlık filiz abla.
www.lezzetavcisi.net

DENİZSEFASI said...

merhaba filiz ben de yeni taşındım, adresleri kotrol edeyim dedim yorumunla karşılaştım, teşekkürler.

ellerine sağlık tarifi not alıyorum

görüşürüz.

inci said...

canım gözünaydın olsun..nihayet gözde kızın geliyor:)) bu cümleyi yeliz'e kıskançlık tohumları ekmek için yazıyorum:)) ooooo...name kızımıza pastalar yapılmış:)) afiyetler olsun:))
canım seninde eline sağlık....

Unknown said...

Merhaba, tatlı çok harika görünüyor. Ben de denemiştim. Gerçekten çok nefis oluyor. Elleriniz dert görmesin. Sevgiler..

Gönülünce Lezzetler said...

Ablacığım öncelikle gözün aydın kızın geliyormuş.Tatlılar ve yemekler hazır herhalde annelik işte.Allah kimseyi ayırmasın gurbetlik zordur.Pastanda muhteşem olmuş.Hep birlikte afiyetle yeyin ağzınızın tadı hiç bozulmasın...

minikkusum said...

arkadasim merhaba
gozun aydin olsun kizin gelmis
pasta evlatlara yapilinca dahada guzel oluyor degilmi.
simdi nekadar sevinclisindir,sizi cok iyi anliyorum.benim kizimda 1.5 yildir ingilteredeydi 15 gun once
geldi.RABBIM hic kimseyi ailesinden
evlatlarindan ayirmasin
kizinla hasret gider canim iyi gunler
gorusmek dilegiyle

Anonymous said...

merhaba,yeni blogun hayirli olsun canim.bugün yeni ögrendim blogspota gectigini.iyi yapmissin valla.ben de biktim artik blogcuyla ugrasmaktan,belki ben de blogspota gecebilirim.görüsmek üzere..

Aybike Ceylan said...

Filiz hanim,
Gene dokturmussunuz, hersey cok leziz. Tadanlar cok sansli:)
Sevgilerimi gonderiyorum.