Nov 4, 2007

HAVUCLU KEK


HAZIRLANISI
3 Yumurta,1 su bardagi seker ile iyice karistirilir.
Yarim bardak siviyag,1 tatli kasigi tarcin,iki kabartma tozu,2 bardak un ve 2 bardak rende havuc ilave edilerek iyice cirpilir.
1 bardak iri cekilmis ceviz ile yarim bardak damla cikolata koyup hafifce karistirilir.
Kaliba konan karisim 180C de onceden isitilmis olan firinda pisirilir.
Afiyet Olsun

27 comments:

ebrulitatlar said...

Filiz ablacım ellerine sağlık. Kek, börek hepsi nefis görünüyor. Blogzudaki 1.yılında kutlu olsun. Nice senelere sağlıkla birliktelikle inşallah. sevgiler..

ebrulitatlar said...
This comment has been removed by the author.
obur said...

ay abla kaç günlerdir canım havuçlu istiyo ama pc yle vedalaşıp mutfağa gidemedim bi türlü
haa aşağıdaki truff lara da bayıldım denemem lazım böle canım istiyo yapayım diyorum yapcam zaman da hangi blogta olduğunu unutuyorum

bu arada oğluna çok üzüldüm duymuştum ama ciddi bişey olmadığını sanıyordum

çok çok çok geçmiş olsun hepinize
sevgiyle ve benimle kalın

esra(büyüleyenmutfak) said...

merhaba canımmmmmmmmmm,

kimbilir yine nasıl nefis bir tat olmuştur.

ellerine sağlık

sevgiler ve öpücükler

yemekbahane said...

Nice senelere.. Ayrıca da elinize sağlık ..

sevgiler
muge

Selma said...

Sevgili Filiz ablacim ben bugunden itibaren rejime baslamis durumdayim yani simdi oldumu ben bu nefis keki gorupte acikmazmiyim ellerine saglik benim yerimede bir dilim yersin artik ;)..

Acemi Şef said...

Filiz hanım kek çok pratik ve lezzetli görünüyor, elinize sağlık.

Baharcicegi said...

Fliz ablacigim blogunun 1. yilini kutlarim,iyiki bu blogu actin iyiki seni tanidik.yine nefis kekler börekler yapmissin birbirinden lezzetli görünüyor eline saglik

fidaneli said...

fİliz abla elıne sağlık... mıs gıbı kokmustur.. ohh havalar soğudu evler mıs gıbı kek, börek kokar durur dımı?

sevgıler
fıdan

Damak Tadı said...

Sevgili Filiz'ciğim,
Çok nefis görünüyor kekin ve böreğin.Tam da iş çıkışı bakınca çok açıkıyoruz arkadaşlarla..))Ellerine sağlık.

Sevgilerle

nino said...

ellerine saglik ablacim

M.AKIN said...

selamalr sitenizi yeni gördüm ellerinize sağlık yemeklerde bir harika özellikle tatlılar çekti dikkatimi
sevgilerimle

M.AKIN said...

selamalr sitenizi yeni gördüm ellerinize sağlık yemeklerde bir harika özellikle tatlılar çekti dikkatimi
sevgilerimle

kitchensweetkitchen said...

Ellerinize sağlık.Ben de sık sık yaparım.

sarımutfak said...

slm
neler neler yapmışsın böyle.döktürmüşsün valla.ellerine sağlık
sevgiler

Ayşegül said...

bayılırım havuçlu keke ellerine sağlık ablacım..

GonuLunceLezzetLer said...

Ablacığım nefis tatlar yapmışsınız yine börekde kekde nefis olmuş elleriniz dert görmesin öpt...

disal said...

slm filiz ablacım....

harika olmuş....

blogcudaki yazını yeni gördüm...çok geç olacak ama bloğunun ilk yıl dönümü kutlu olsun....

ellerine sağlık...herşey için....

BETÜL said...

cnm merhabalar ellerine sağlık soğuklarda çayın yanında ne güsel gider havuçlu kek sevgilerimi bıraktım

ikizlerinannesi said...

selam ablacim yine döktürmüssün masallah ellerine saglik ne de güzel kabarmislar ooofff bir dilimcik aldim kizma olurmu öptüm

Aybike Ceylan said...

Ellerine saglik Filiz hanim, cok harika gorunuyor, ben boregede bayildim. Sevgilerimi gonderiyorum.

mutfaktayim said...

Kek harika görünüyor. Ellerine sağlık ablacım.

Özlem'den Sevgiler...

mutfaktayim said...

Harika görünüyor. Krepli tüm yemeklere bayılıyorum. Sende öyle bir resimliyosun ki ninocum ekranda kapıp ham yapacam valla :)))

SOFRAM said...

Merhaba canım ellerine sağlık, kek harika olmuş, hele o mis gibi tarçın kokusuyla harika oluyor, ben de şimdi kalkıp çocuklara kek yapacağım, sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle...

inci said...

canım mis gibi tarçın kokusu alıyorum:)ellerine sağlık....

nurla said...

ellerinize sağlık nefis gözüküyor sayfanızı gezerken keşfettim bundan sonra sık sık rahatsız ederim banada kahve içmeye beklerim mutlu kalmanız dileğimle

* YeLiZ * said...

anacugum simdi yaptim , firinda
miss gibi kokuyorrr :))