Jan 7, 2008

CHEESE KEK


Yeliz Amerikaya donuyor ,bizler ceyiz hazirliklari ile ugrasiyoruz 1 ay sonra kardesinin nikahi icin tekrar gelecek insallah .Bizi cok yogun ve tatli telasli gunler bekliyor arkadaslarin sayfalarina ugramaya calisiyorum bu arada sali den aldigim cheese cok guzel olmustu sayfama ekliyorum afiyet olsunnnnn

Malzemeler;

250 gr biskuvi blendirda ezilir.50 gr eritilmis tereyag ile karistirilir,kelepceli kaliba bastirilir ve 150 derece firinda 10 dakika pisirilir.

UST.

500 gr labne,4 yumurta,250 gr krema,2 kasik kekun,200 gr seker,2 kasik limon suyu.

yumurta sarilari,seker mikserle cirpilir icerisine labne,krema,un limon suyu ilave edilir iyice karistirilir.Ayrica bir kabin icinde yumurta beyazlari kar gibi cirpilir tahta spatula ile karisima eklenir .Firindan cikan biskuvili karisimin uzerine dokulur tekrar firina verilir ,uzeri catlamamasi icin 1 kabin icine su koyup cheese i oyle pisirdim/Ayrica uzeri icin 250 gr kayisi suyu,1 kasik nisasta ile kisik ateste pisirilir firindan cikan kekin uzerine konur,buzdolabinda 1 gece ekletilir.

7 comments:

Baharcicegi said...

Tatli bir telas allah kolayliklar versin.
Cheescake nefis görünüyor eline saglik filiz ablacigim,niana bizlerde davetliyiz degilmi.
Allah mesut etsin

SOFRAOZLEMİ said...

oh oh allah bu koşuşturmanızda yardımcınız olsun inş:)..kolaylıklar diliyorum sizlere..
peykekinde herzamanki gibi nefis olmuş ablacım...ellerine sağlık..
sevgilerimle..

NiNo said...

enfes olmus ellerinize saglik ablacim

Gönülünce Lezzetler said...

Ablacığım ne güzel lezzetler sunmuşsun hangisine yorum yazacağımı şaşırdım.Brokoliye bayılırım cheese kekede bayılırım.Hepsi enfes ellerine sağlık.İşlerinizde de kolaylıklar diliyorum...

sevdamavisi said...

Filizviğim,
ellerine sağlık çok güzel bir kek. çok severim cheesecake. sevgiler.

Anonymous said...

selam..Cheescake nefis görünüyor eline saglik ..bende bu ara bu cheescake merak saldım :)her türlüsünü dener oldum:)bunuda deneyecegim.teşekkürler..sevgiler..

DATLIM said...

of of of :)ben cheesecake çok seviyorum ellerinze sağlık