Jan 19, 2008

TARTE TATIN








Malzemeler;
4 elma , 50 gr tereyag, yarim bardak seker, yarim limon suyu ,milfoy hamuru
Elmalar soyulur 4 dilime ayrilir.Genis bir tavada yag eritilir seker ve limon suyu ilave edilir elmalar ile birlikte karamelize olana kadar pisirilir.Milfoyler kare ise kalibin olcusu kadar yanyana dizilir inceltilir ve kalibin olcusu nden biraz daha buyuk kesilir.Elmalar kalibin altina dizilir ,uzerine milfoy hamur kapatilir ,kenarlari kivrilir catalla delinir orta isi firinda pisirilir.Tart servis tabagina ters cevrilir afiyet olsunnnnn

11 comments:

Tijen said...

Aman tanrım ne güzel şeyler bunlar. Ben de istiyorum!

Anonymous said...

Hayirli olsun.Tart da cok harika olmus,ellerine saglik.

sevimin sayfasi said...

ceyizler ütüleniyor!!!
yoksa yakinda dügünmü var???
hic anlatmadinmi??? yoksa benmi kacirdim???

tart gercekden cok pratikmis ve okadar nefis görünüyor
ellerine saglik
ve kolay gelsin

NiNo said...

ablacim ah keske yakin olsak birlikte yapip yesek ama aslinda cok kolay bir tarif bu yeterki buharli pisirici veya tencere olsun :) ellerine saglik adi tadi degisik bir tarif olmus yine kim bilir ne lezzetli manti ustune iyi gider :D

EZGi :)) said...

TART MÜTHİŞ GÖRÜNÜYOR.ELMALI TATLILAR HERZAMAN FAVORİMDİR.ELLERİNİZE SAGLIK
SEVGİLER

Çeyiz Hazırlıkları said...

Harika görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler...

meleginmarifetleri said...

selam filiz hayrola düğün var galiba ama ben kaçırdım konuyu sanırım kolay gelsin tart çok güzel olmuş ellerine sağlık hoşçakal

dogada.blogspot.ru said...

filizcim geçmiş olsun dileklerin
içten yorumların için çok teşekkürler canım arkadaşım sizleri çok özledim inşallah bundan sonra uzun süre ayrı kalmam sanada kolaylıklar diliyorum bu ara tatlı telaş içindesin her günün böyle tatlı geçsin bunca telaş içinde yinede boş durmuyorsun güzel tariflerini özlemişim sevgilerimle kolaylıklar diliyorum canım

tadınadoyamadım-dilek said...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

Unknown said...

canim arkadasim ne guzel olmus bu tartatatin cokta kolay mutlaka deneyecegim.muhtesem bir tat
ellerine saglik opuyorum canim sevgilerimide biraktim.

AKDENİZ AKŞAMLARI said...

Ellerine sağlık.Guzel bır pazar diliyorum.Sevgiler.