Jan 13, 2008

VISNELI PASTA







Tarifi teatime-den aldim sayfasini dolasirken gordugumde cok guzel olmali dedim ve bugun hazirladim ben bitter ile kapladim cok guzel oldu tesekkurler teatime-



Malzemeler;
5 yumurta, 150 gr siviyag, 200 gr seker, 125 gr un,125 gr ceviz,2 kasik kakao,kabartma tozu.
Dolgu malzemesi; 1,5 bardak visne , 2 paket tart jole, 200 gr krema ,1 kremsanti,1 krema sertlestirici,1 bardak sut,
Ust kaplama ; bitter ,krema
Hazirlanisi; Kek malzemeleri sirasi ile mikserle cirpilir kelepceli kaliba konur 175 derecede pisirilir ve sogutulur.
Tart jolesi tarifine gore pisirilir icine visneler ilave edilir.Santi hazirlanir krema ve krema sertlestirici ile karistirilir.Bitter krema benmari eritilir bekletilir.
Soguyan kek kenarlarinda 3 cm birakilarak 1,5 cm derinlik birakarak kesilir ,kesilen kek parcalari ufalanir v
krema ile karistirilir.Kekin bosalan ortasina hazirlanan visne konur.Visnelerin uzerine krema kapatilir,benmari eritilmis bitter ile kaplanir,hindistan cevizi serpilir.Ben tarifte biraz degisiklik yaptim cok begendim afiyet olsuuunnnnn

25 comments:

Mutfak Havlusu said...

üfff vişnelerde harika çikolatalarda nefis eee ortaya nefaset bir görüntü çıkmış.

İlker Ergin said...

Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Bayıldım.Sevgiler...

EZGi :)) said...

vişne ve çukulata uyumu harika.enfes görünüyor.ellerinize saglık
sevgiler

sevimin sayfasi said...

süüüüper bayildim
ellerine saglik

meleginmarifetleri said...

selam canım pastada poğaçada harika ellerine sağlık hoşçakal

busem said...

Pasta çok güzel görünüyor. Ayrıca poğaçalarınız da çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Herşey gönlünüzce olsun. İyi geceler.

hatice said...

harikaaa görünüyor, diğer tüm tarifler gibi ..ellerine sağlık..sevgiler..iyi haftalar...

SOFRAOZLEMİ said...

OFF ABLACIM YA BEN O ARALARDAN DÜŞEN VİŞNELERE BİTTİM..
ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM HER ZAMANKİ GİBİ NEFİS OLMUŞ..
ALTAKİ POĞÇADA KÜĞÜR KÜĞÜR NE GÜZEL..
SEVGİLERİMLE.

Unknown said...

filizcim muhtesem olmus canim visneli pastan gece gece canim cekti ama tarifi aldim mutlaka yapacagim ellerine saglik hayirli geceler diliyorum.sevgiler

SOFRAM said...

Filizcim pastan süper olmuş, harika görünüyor, lezzetini tahmin edebiliyorum, ellerine sağlık canım, sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum...

Aynur said...

ayy ay tabikide guzel olmus belli canimmm:) elinizee saglikkkkkk.

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Anonymous said...

Günaydın..Güzel bir hafta olması dileğimle..Sevgiler..

ceyt said...

merhaba canım, bana tatlı dedinmi pasta dedinmi ben duramam.helede böyle harika bir pasta olursa hiç dayanamam.ellerine sağlık canım nefiss görünüyor.
sevgiler

pastacı cafe said...

gözlerime inanamıyorum en sevdiğim pasta çeşidi.....vişneli ve çikolatalı ben bir dilim istesem :)ellerinize sağlık muhteşem ötesi bişey bu:)

MUTFAKTA HOŞ SEDA said...

Ellerine sağlık Filiz abla çikolata ve vişne muhteşem ikili :)

Gönülünce Lezzetler said...

Vişne ile çikolatayı bie birine bende çok yakıştırırım ellerine sağlık nefis olmuş ablacığım....

sevimin sayfasi said...

cok güzel görünüyör
ellerine saglik
bayildim

Betül said...

ayyy şahane tam benlik bir pasta bu, kocaman bir dilim alabilirim değil mi, ellerine sağlık sevgilwer...

banu kırmızıgül said...

canım ellerine sağlık nefis görunuyor. rulo poğacada nefis ellerine sağlık. sevgilermle..

Anonymous said...

Vişne pastalara çok yakıştırdığım bir meyve. Eminim çok güzel olmuştur. Poğaçalar da nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

Anonymous said...

pasta mukkemel otesi harika gorunuyor, pogaça'da bir o kadar ellerine saglik canim, muhtesem lezzetler, afiyet olsun sizlere, gorusmek uzere sevgiyle.

Feyza Fidan said...

Nasıl nefasetli bir görüntü..Hemde bitter çikolatayla kaplanmış,bol hindistan cevizli..Yetmemiş vişneli..Hepsini ayrı ayrı severim ama böylesi acayip birşey olmuş ablacım,
Ellerin dert görmesin,
Sevgiler..

Gönül said...

ablacım ellerine sağlık pastan harika görünüyor..bu arada düğün telaşınız içinde allah kolaylıklar versin...sevgilerimle

Damak Tadı said...

Ellerine sağlık Filiz'ciğim çok nefis görünüyor pastan..Vişne ve çikolata ikilisine bayılıyorum bende..))

Sevgiler

Anonymous said...

Hello everyone, it's my first pay a visit at this web page, and paragraph is in fact fruitful for me, keep up posting such articles or reviews.
My webpage - echelon