Mar 31, 2008

CEVIZ DOLMASI




Bu tarifi hulelayemek.blogcu.com/ da gordum.
Adi cok guzeldi ve ben cevizi cok severim.Dayanamadim bugun hazirladim :) Hepimiz cok begendik , tesekkurler hulelayemek

Malzemeler;
250 gr oda isisi margarin,2 bardak yogurt,kabartma tozu,aldigi kadar un yogurulur.Hamur 4 parcaya bolunur.merdane ile acilir,bardakla kesilir ,kasilen parcanin ortasina cevizli ic konur kapatilir.Toz sekere bulanir firin tepsisine dizilir,170 c de pisirilir.


IC MALZEME;
2 Kase iri kiyilmis ceviz,1 bardak seker,4 kasik irmik,1 yumurta beyazi.
Ben ayrica 1 kasik tarcin ilave ettim.
Afiyet olsuuunn :)
Ceviz Dolmasi on Foodista

2 comments:

hulela said...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş beğenmenede çok sevindim size afiyet olsun ama banada kalmış olmasına dahada çok sevindim şimdi bu tabaktakilerin hepsi benim ne yapayım çok seviyorum hele arkadaşım çok daha güzel yapınca yemeye hiç doyamam
bir iki farkla uygulamışsın tarifi ellerin dert görmesin
sevgilerimi bıraktım sana

simayhobievi said...

merhaba tarifiniz benim yayınladığım fındıklı ruloya çok benziyor ellerinize emeğinize sağlık ziyaretiniz için teşekkürler