Nov 28, 2008

MUHALLEBILI MILFOY


Bugun adini bile yazmaya korkan bir kisi beni ve yazdigim yorumlari elestirmis.Kim oldugunu aciklarsa memnun olur asla sayfasina girmem yazilan tarifi bile anlayamayan soru soran haksizca elestiren garip insan ,ben tanimadigim insanlara destan yazamam sevdigim arkadaslarimin sayfalarina girer kisa yorum yazar cikarim bu kisilik meselesi benim cok fazla yorum yazmam icin tanismam lazim cekingen kisilige sahibim ve elestireceksemde adimi veririm cunku cok durustum.Sayfalari ziyaret etmek istemiyorum kimseye yorum yazmak istemiyorum ne kadar surer bilmiyorum .....

Milfoy hamurunun icine sakizli muhallebi,visne konuldu ,bohca kapatildi 170c firinda pisirildi,pudra sekeri ile servis yapildi...

17 comments:

Anonymous said...

cok lezız görunuyor ellerıne saglık canım ..


canım benım uzulme sakın.
öyle dolu gereksız ınsan varkı ortalıkta.
banada cok gelıyor ısımsız yorumlar hakaretler. sıliyorum.

akasyakokusu said...

Ablam merhaba..Burda densiz insan çokk..
Birkaç kere arkadaşlarda gördüm bende..
Sen üstüne düşme onun istediğide bu zaten.
boşver bizi ziyaretinden mahrum bırakma lütfeennn.
milföyün nefisss.dolabımda ikiz paketim hazırdır hep..bende acilde kalırsam tatlı niyetine içine sarelle koyup kapatıyorum.tatlı tuzlu çeşit alternatifi çok..
öpüyorum seni.

Baharcicegi said...

Sen bizim blog alemindeki ablalarimizdan birisin,ziyaretlerini aynen devam et,muhallebili milföyler hem pratik hemde nefis olmus ellerine saglik ablacigim

Damak Tadı said...

Filiz'ciğim,kıskanç ce cahiller çok burada ne yazıkki..Bunu üzülerek yazıyorum..Bana her gün kaç tane isimsiz hakaret yorumları geliyor ki..Önceleri çok üzülüyordum hassas olduğumdan,şimdilerde ise hiç takılmıyorum bile.Lütfen üzülme canım..


Milföyler çok nefis görünüyorlar..Bende biraz önce milföylerle neler yapsam diye düşünüyordum..Güzel fikir bence..Ellerine sağlık dünya tatlısı..


Sevgiler

neseersoy said...

terbiyesiz ve seviyesiz kişiler bizi yıldırmamalı.
ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.
sevgilerimle

oznurundunyasi said...

abla yaa aşk olsun sana hiç yakışmadı..sen yılların blogcususun bu 2 günlük ne üdüğü belirsiz kendini blogcu zanneden ve ismini bile yazmaya cesaret edemeyen aciz yaratıklara mı bırakıcaksın meydanı..yok ablam ,yakışmadı bu sana sen benim ablamsın sen güçlüsün,bu eziklere yenilme kendilerini bi şey zannediyorlar ama boşverrrrrrr..
bırak zannetsinler garibimler azcık havaya girsinler biz de onları izliyip keyfimize bakalım tabi dalgamızı geçerek..
bu arada Yelizim geldimi..
ben yoktum konyada idim eşimle birlikte döndük yoğundum..
kaçırdım olayları bebiş ve Yeliz geldimi diye bakayım dedim..
öptüm hepinizi Nameeee tabi seni de ..

Bir Dut Masalı - nUnU said...

CANIM FİLİZCİĞİM,
HERKES KENDİ ÇAPI KADAR KONUŞUR,
VEDE İNSAN KENDİNİ GÖRMEZMİŞ..
ÜZÜLMENİ İSTEMİYORUM..
İNCİLMENİDE...
SEN BİZİM BİRİCİK İNCİ TANELERİMİZDEN BİRİSİN.
SENİ SEVİYORUM CANIM....
SEVGİLER nUnU

Bulbulunyeri said...

Canım,
öncelikle milföylerin çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
Yazında ki,kırgınlık o kişinin sana yapmak istediğinde başarılı olduğunu gösteriyor. Lütfen, böyle şeyler bizleri yıldırmamalı. Herkesi memnun edeceğiz diye bir şey yok. Herkes kendine yakın olanlarla görüşür, mesajlaşır. Bundan yanlış anlaşılma olmasın, bildiğimiz bloglar diye düzelteyim. Kimbilir seveceğimiz ne kadar blog vardır ama bizim yollarımız kesişmemiştir.
Önemli olan buluşmak ,görüşmek, bir şeyleri paylaşmak. Yazmak istemezsen tabiki yazma, ama bloglarımızı ziyaret et.
Biz bu blogları neden açtık, mutluluğpu da mutsuzluğu da paylaşmak için. Hiç kimseyle yazışmazsak, kendi kendimize konuşmuş gibi olmazmıyız. Duvarlarla konuşmuşuz da kimse bizi duymuyor gibi olur.
Kızgınlığın geçtiğinde biz hala seni bekliyor olacağız.
Sevgiyle kal.

Anonymous said...

Sıkma canını ablacığım, böyle terbiyesizleri ciddiye alma. Nuray ablanın dediği gibi, bizi ziyaretinden mahrum bırakma. Bu arada muhallebili milföy nefiis görünüyor, ellerine sağlık.

belgin kıral said...

Selam canım,
Bunlara üzülmeye değmez.Kafayı takma, onların amacı bu zaten..
Milföylerin süper olmuş, afiyetler olsun sevgiler:))

kelebeklisaniyeler said...

ablacim ellerine saglik çok guzel gorunuyorlar,afiyetler olsun,sevgiler..

Anonymous said...

ablacım seni yeni tanıdım ama başına gelene çok üzüldüm.arada böyle psikolojik sorunlu insanlar çıkıyor.bende karşılaştım onların psikolojik sounları olduğunu düşünüp geçtim.
milföylerde harika olmuş.ellerine sağlık hayırlı pazarlar

fatosun mutfagından... said...

ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor..sevgiler,mutlu haftalar...öpüyorum:)))

ayseyaman said...

Filiz ablacim, ben destan yazmaya geldim sana.
Yeliz kızınızın sayfasından geldim, mayalı cörek ağzımı sulandırırken kızınızın yorumunu okuyunca ters bişeyler olduğunu fark ettim ve bu yazınızı gördüm..
Aslında beni gülümsettiniz.:)
Biraz üzgün biraz da sinirli halinizle tarif verişiniz yok mu? her zaman ki gibi cok tatlısınız..
Sinir bozucu bir durum biliyorum, bana da pastalarima da laf ediyorlar yalniz değilsiniz yani ama her pastamla onlara en iyi cevabı veriyorum, sizde hiç kırılıp çekilmeyin köşenize nasıl yazmak isterseniz nasıl mutluysanız öyle devam edin.
Paylaşmak güzel, siz güzelsiniz, bakmayın onlara..
En içten sevgilerimle

Anonymous said...

filizcigim cok nefis gorunuyor ellerine saglik canim.

canim uzme kendini boyle densiz insanlar cikiyor malesef:((

Hani derler ya meyve veren agac taslanir. Bence seni cok kiskanan bir sahis,senle ugrasarak kendi Egosunu tatmin ediyor.bos ver.
takma kafanaaaa.

Filizcigim senin cboxs sinda kizinin blogunu actigini gordum tiklayip aramiza hosgeldin yorumumu yazdim:)
ilyas bebis baya buyumus MASALLAH COK TATLİ
ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN.
Simdi nasilda ozluyorsundur,bunu benden iyi kimse bilemez:))

Kucak dolusu sevgiler..

İLKAY said...

yaa lütfen böyle insanlar için sevdiğiniz şeylerden vazgeçmeyin..buradaki dostlukları bırakmak olmaz bazı kendini bilmezler için hem de...

sevgilerimle,

Anonymous said...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.