Jan 9, 2009

FIRINDA GEVREKLI TAVUK




Bu tarif cok pratik ve harika oluyor daha once paylastigim kremali tavuk ve gevrekli tavuk vazgecemedigim iki tarif hatirlatmak istedim
MALZEMELER
750 gr kusbasi dogranmis gogus eti
400 gr krema
4 tane patates
3 dis sarmisak
250 gr corn flakes
tuz,karabiber,pulbiber
HAZIRLANISI
Sarmisaklar kiyilir derin bir kapta krema,tuz,biberler,sarmisak,misir gevregi ,tavuk karistirilir.Firin kabinin altina soyulmus halka dilimlenmis patatesler dizilir.Uzerine tavuklu karisim yayilir 180c firinda pisirilir .Firindan almadan 5 dakika once kasar rende serpilir afiyet olsunnnnn

9 comments:

Damak Tadı said...

Filiz'ciğim,yıllar önce çok sık yapardım..Tavuğu çok sevdiğim için değişik alternatiflerle yapardım..
Şimdi sende görünce aklıma geldi..Ellerine sağlık canım..Pilavla iyi olmuştur..


Sevgilerle..

HUYSUZBALIK said...

Sevgili Filiz tavuğu hep aynı şekilede ğişirmekten sıkılmıştım. Bu tarifi de çok sık duyuyorum. Seninkinin görüntüsü de çok güzel olmuş. Umarım ben yapınca da böyle güzel olur. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Ferkay said...

Filiz cim harika bir tarif ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

Anonymous said...

Çok lezzetli görünüyor..Güzel bi tarif..Kaşarlı yapılan yemekler favorimdir..Ellerinize sağlık.. Sevgiler..

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal said...

Filizciğim, çok değişik geldi bana, eline emeğine sağlık.

NEŞELİ MUTFAK said...

ellerine saglık çok güzel görünüyor.iyi hafta sonları

Anonymous said...

canım nefıs bır tarıf ve nasıl lezızdır emınım ellerıne saglık sevgılerımle..

Ayşe'nin Mutfağı said...

MERHABA BU YEMEĞİ BİR ARKADAŞIM YAPARDI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR YEMEK ÇOKDA LEZZETLİ OLUYOR

MARMARİSTEN SEVGİLER

FİLİZ'CE said...

yine değişik bir tarif..sizin tarifleriniz her zaman farklı oluyor zaten.bir ayrıcalığınız var yani..ellerinize sağlık..