Mar 21, 2009

CIG BOREK




Cig boregi bilmeyen yoktur ben yinede tarifini eklemek istiyorum


Malzemeler Yarim kilo kiyma
1 sogan rende yada kup kesilmis
tuz,karabiber,maydanoz
yarim cay bardagi su iyice yogrulur.
Hamur.
Un,tuz,maya
Hamur icin bir kaba un konur ortasi cukurlastirilir maya tuz ilave edilir
ilik su eklenerek hamur yogrulur.Un miktari vermiyorum arzuya gore degisir
Yogrulan hamurdan mayalanmasi beklenmeden ceviz kadar parca alinir
ve merdane ile acilir acilan hamurun bir kenarina kiymali harc surulur kapatilir
Diger hamurlarda ayni sekilde hazirlanir kizgin yagda kizartilir.






5 comments:

Anonymous said...

nefis olmuslar..eskisehirde cig böregi meshurdur..bayilirim..ellerinize saglik..
sevgiler

Zerrin Pasta Evi said...

Ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyorlar :))

Sevgiler...

Sevgi Küçük said...

ah harikalar! ellerinize sağlık. çocukluğumdan beri çooookk sevdiğim bir börektir.demek ki bu gidişim için anneme verilecek istek listesinde onlarda yer alacak!! :D
sevgiler

birsence said...

ben daha önce neden keşfedememişim bu siteyi yaaa...nefis şeyler var...keşfe gidiyorum hoşçalaın..:)))

nurdanorguler. said...

selam
Börek çok güzel olmuş nefis görünüyor eline sağlık
hayırlı cumaler diliyorum