Aug 30, 2009

ARAP TATLISI




Malzemeler.

3 yumurta
Bir cay bardagi seker
Bir bucuk su bardagi irmik
Bir bucuk su bardagi ceviz
Bir bucuk su bardagi hindistan cevizi
50 gr eritilmis tereyag
1.5 paket kabartmatozu


SERBET.

Iki su bardagi seker
Iki su bardagi su
HAZIRLANISI
Yumurta ve seker bir kabin icinde iyice karistirilir.
Eritilmis sogutulmus yag ve diger malzemeler sira ile ilave edilir.Karisim kekten koyu kivamda olmali gerekirse irmik yada hindistancevizi eklenir.
Hafif yaglanmis kaliba bastirarak yerlestirilir 170c firinda pisirilir
Serbet icin su ve seker kaynatilir sogutulur.
Pismis olan tatlimiza soguk serbet dokulur.
Bir bardak sut ile hazirlanan kremsanti ile tatlinin uzeri kaplanir
Tarif beyazevim.com dan alindi afiyet olsunn


13 comments:

Sevgi Küçük said...

Ellerine sağlık. Bana bir an kerebici hatırlattı. Ah olsa da yesek... :)
bu arada bir mimim var sayfamda, katılmak istersen mutluluk duyarım.
Sevgiler

GELİNCİK MUTFAK said...

çoook güzel ...şu ara ramazanda tatlı gibisi yok... masadan tatlısız kalkmıyorum... ellerine sağlık...kolay gelsin...

FİLİZ'CE said...

nefis olmuşa benziyor,ellerine sağlık,hayırlı ramazanlar..sevgilerimle..

Unknown said...

Ablacım ellerine sağlık harika görünü
yor.Hazır olan dilim bana sanırım alıp gidiyorum kocaman sevgiler...

Yelish said...

Aney bak kilo alacaksin dikkat et
Arap Japon cin derken ohhh dokturmussun gene
seviyorum seni COK
Ellerine saglik

Damak Tadı said...

Filiz'ciğim,çok değişik ve çok nefis bir tatlı olmuş..Ellerine sağlık canım..Hayırlı iftarlarınız olsun..



Kocaman sevgiler..

Unknown said...

Değişik bir tatlı. Malzemelerde irmiği görünce revani gibi zannettim. Deneme değer. Ellerine sağlık.

müjde said...

Harika görünüyor canım.Ellerine sağlık.Sevgiler....

Baharcicegi said...

Ablacim tatlin cok güzel olmus vede cok degisik eline saglik
bereketli sahurlar

Kevser - Elda'nin Annesi said...

Filiz ablacim,
bu nefis tatliyi yiyenler herhalde bomba gibi olurlar, tam bir enerji yüklemesi olmus bence.

Yemekten sonra insanin cani tatli cekince de ne güzel giderdi simdi, valla olsada yesek, ellerine saglik diyorum.

Selam ve kocaman öptüm.

Narince said...

Filiz Hanım, aç karnına şekerim iyice düştü bu güzeli görünce. Görüşmeyeli umarım iyisindir.

ARZU - ENGÜZELTATLAR said...

Süper görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Anonymous said...

Cok enfes bir görüntü, ellerine saglik. Sevgiler.