Sep 6, 2009

DAMLA SAKIZLI FIRIN SUTLAC





MALZEMELER
1kg. sut
1 su bardagi pirinc
2 kasik nisasta
1 damla sakiz
1 su bardagi seker
HAZIRLANISI
Bir bardak pirinc, iki bardak su ile pisirilir
Suyunu cekince uzerine , 1kg sut ,1 bardak toz seker,damla sakizi ve 1 cay bardagi sut ile karistirilan nisasta ilave edilir.
Karistirarakpisirilir.
Daha sonra pisen sutlac guvec kaplarina bosaltilir.
Firin tepsisine bir bardak su konur ve gucckaplarindaki sutlaclar firin tepsisine yerlestirilir
200c firinda uzeri kizarana kadar pisirilir.
Sadece ust izgarayi acarakta pisirebilirsiniz , tamamen size ve firininizin ayarlarina kalmis :)
NOT:Ben sutlaci pirinci bol seviyorum ve muhallabi gibi olsun istemiyorum , o yuzden bir bardak pirinc ile hazirladim.
Eger siz sutlacta cok pirinc sevmiyorsaniz yarim bardak koymanizi tavsiye ederim
Afiyet olsunnnn........

3 comments:

Sevgi Küçük said...

hmmm...çok leziz gözüküyorlar :)
ellerine sağlık

Selma - DUSBAHCESI said...

Sutlac ile aram pek yok ama seninkiler cok guzel gorunuyor. Onumde olsaydi simdi mutlaka bi denerdim :) Ellerine saglik

müjde said...

Harika görünüyorlar.Ellerine sağlık.Sevgiler...