Dec 1, 2009

BABAGANNUS














Babagannus on Foodista
Malzemeler

Bes tane patlican bes sivribiber
Uc tane domates,bir bas sarmisak
Iki tane sogan,bir demet maydanoz
Zeytin yagi ,tuz,karabiber,pul biber,karabiber nar eksisi
Hazirlanisi
Patlicanlar kozlenir
Biber,sogan,domates,sarmisaklar kozlenir.
Kabuklari soyulan sebzeler derin bir kabin icine dogranir.
Uzerine ince dogranmis maydanoz,yag,baharatlar eklenir iyice karistirilir
Servis tabagina alinir.....Afiyet olsunnnnnn


Babagannus on Foodista

10 comments:

Bulbulunyeri said...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Patlıcan közde olduğunda bayılıyorum.
Sevgiyle kal.

Şengülce said...

canım patlıcan biber nerde annem ben ordayım resimlerden bile gel beni ye diyor ellerine sağlık ..sevgiler kızım..

Damak Tadı said...

Öncelikle geçmiş K.Bayramını kutluyorum hayatım..

Patlıcan en çok sevdiğim sebzelerin başında gelir..Onunla yapılan her yemeği ve salatayı çok severim..Çok nefis görünüyor kısaca ellerine sağlık bitanem..Sevgilerle..

Unknown said...

Ablacım ellerine sağlık çokta seve
rim afiyetle yiyin öpüyorum...

Unknown said...

Daha fazla bakamıcam bu enfes görüntüye. Ellerine sağlık. İnsanın pc den içeri atlıyası geliyor.

Aybike Ceylan said...

Ellerine saglik Filiz Hanim, hariak olmus her zaman ki gibi.

Sevgilerimi gonderiyorum, guzel bir hafta diliyorum.

GELİNCİK MUTFAK said...

ben bunu yerim valla...harika bir lezzet olmuş...ellerine sağlık...kolay gelsin...

Sevgi Küçük said...

ellerine sağlık.patlıcana dayanamam. calla şu saatte canım istedi!

balböcükleri said...

ellerine sağlık filiz abla ben bu gün senin aşşağıdaki köftenden yapcam tost makinesinde pişirsem olurmu acaba

http://www.lezzetibol.com said...

Bayılırım.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle