Aug 23, 2011

BASIMA GELENLER


Agustos ayinda chicagoya gitmek icin biletimiz alinmisti ben bodrumda yazlikta kaliyordum
Cicek sularken ayagim kaydi cok feci sekilde havaya ucup demir kapinin uzerine dustum oluyorum zannettim allahtan yan komsum tulin sesimi duydu yardim etti
Gece bir sey anlamadim sabah yarim saat surdu kalkabilmem evde yalnizdim tulin ile dr gittik
Kaburgalarim catlamis 15 gun yattim cok kotu bir sey nefes alamiyor oksuremiyorsunuz bile
Artik tokyo giyemiyorum yere dikkatli basiyorum.Esim hemen yola cikti
Esimin gelmesini beklerken ucak rotar yapmis gec kaldi bende yavas yavas balkona ciktim elimde bir tabak yemek ile bari yemegimi yer beklerim diye dusundum masaya oturdum ayagimin yaninda bir sey hareket etti aman tanrim ciglik atamiyorum hareket edemeyen ben once sandelye sonra masaya cikmisim 1 metre boyunda kara bir yilan yavas yavasta olsa ciglik atarken toplanip aciliyordu kabus gibiydi komsular kostugunda bahceye kacti bulunamadi yillardir ilk kez yilan gordum yazligimizda
Agrilarim daha cogaldi ani hareketten sanirim ve mecburen catlak kaburga ile yola ciktik.
Amerikadan dondum bayrami gecirmek evi kapatmak icin tekrar gidiyoruz bodruma heralde balkonda oturamam yilanin resmine bile bakamazken basima neler geldi
Aksilikler ust uste gelirmis insallah son olsun guzel gunler hepimimizin olsun
Butun arkadaslarimin bayramini kutluyorum sevgiler ....

6 comments:

Nil said...

geçen bu küreyi bir filmde görmüştüm ama hatırlayamadım.
son kareye ise nefis görünüyor

İnci Yemek said...

Filizim sen nazarlara geliyorsun canım benim,Allah korumuş seni.
Çok geçmiş olsun canım.çok şükür ki iyi olmana da sevindim.
Bende sevdiklerinle beraber sağlıklı hayırlı bayramlar dilerim canım...

Bir Dut Masalı - nUnU said...

çok geçmişler olsun canım.
ne fena şeyler böyle :((
!!!

Elifin Terazisi said...

Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.

lezzettabağı said...

Canım ya, büyük geçmişler olsun inşallah bunlar yaşadığın şeylerin en kötüsü olur.. bazen aksilikler ardarda gelirmiş aman dikkatli ol.. resimler harika görünüyor..Bu vesile ile şimdiden bayramınızı ve kadir gecenizi yürekten kutluyorum. sevgiler.

kimsiniz said...

gerçek ten Allah korumus sizi, beterin beteri var, ama sizin yasadiklariniz da korkunçmus :((
InsaAllah mazi de kalmistir simdi çok iyisiniz dir umarim..