Nov 8, 2009

SOSIS COREK






















MALZEMELER

1 tane yumurta

5 yemek kasigi oda isisi tereyagi
4 yemek kasigi sut
1 paket maya,1 kasik seker ,1 kasik tuz
aldigi kadar un
sosis..

Hazirlanisi
Bir kabin icine sosis haric diger malzemeler eklenir fazla sert olmayan bir hamur yogrulur
Mayalanmasi icin yarim saat beklenir.
Mayalanan hamurdan limon kadar parca alinir oklava ile uzun acilir ve bir sosis ortasina koyup kapatilir.Sosislerin uzeri bir parmak aralikla bicak ile kesilir yanlara yatirilir.
Uzerine yumurta sarisi surulur 180c firinda pisirilir.
Orjinal tarifte pisen coreklerin uzerine kasar rendesi serpip eriyene kadar firina suruluyor ve ketcap gezdiriliyordu.Ben tarifi bir sirp blog sayfasindan not etmistim cok aradim bulamadim
buldugumda link eklerim cok lezzetli oldu corekler kalan hamur ile pogaca hazirladim ozellikle hamuru super olmustu
Afiyet olsunnnn

9 comments:

İnci Yemek said...

Görüntü süper olmuş canım:)her zaman olduğu gibi ellerine emeğine sağlık listeme aldım.sevgiler..

Unknown said...

Ablacım sayfan süper olmuş.Çörek ve el poğaçaya bittim süpersin kocaman öpüyorum...

EZGİLİ TARİFLER said...

SÜPER OLMUŞ.KENDİMİ BAKMAKTAN ALAMADIM.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

Damak Tadı said...

Sayfan çok hoş olmuş Filiz'ciğim..Güzel günlerde,güzel tariflerinle kullan tatlım..

Sosis çörekler çok şeker olmuşlar..Hem çocuklara hem de bizlere hitap ediyor..Ellerine sağlık tatlım..Öpüyorum yanaklarından..


Sevgilerle..

Damak Tadı said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Yelish said...

anne yaaa pretzel dog mu yaptinnn
supersinnn

Unknown said...

Etkinliğimize buyurun

Gönderen: http://sevincaltuntas.blogcu.com/

48. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

16 KASIM 2009 - 7 ARALIK 2009

TARİHLERİ ARASINDA

http://sevincaltuntas.blogcu.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 48.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER tariflriniz şekil olarak ta çok enteresan.sosisli olan omiriliğimize benzemiş..

Mimosa Café said...

süper yaratıcı!

Lezzet Dünyam said...

Ellerine sağlık ablacım çok harika gözüküyor görüntü süper En yakın zamanda deneyeceğim misaifrlerime Esenlikle...